.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وضعیت مازندران روبه بهبود است/ نگرانی از کرونا ویروس انگلیسی
معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به وضعیت زرد و نارنجی شهرهای استان گفت: وضعیت استان از نطر شرایط کرونایی رو به بهبود است.

به گزارش شمال نیوز، قاسم اویس با بیان اینکه وضعیت شهرهای استان زرد و نارنجی است، شرایط را رو به بهبود دانست و گفت: رنگ بندی ها براساس محاسبات صورت گرفته است.

وی با اظهار اینکه سه شهر استان آبی است، تصریح کرد: مدت طولانی به دلیل بالابودن بستری‌ها را در استان شاهد بودیم و اکنون شاهد شیب ملایم وکاهش هستیم.

وی خواستار تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شد و با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور گفت: فرایند درگیری و کشندگی این ویروس بالاتر است و همه گروه‌های سنی را درگیر می‌کند و باید رعایت پروتکل‌ها را تشدید کرد.

اویس خواستار پرهیز از تجمات و دورهمی ها به ویژه در ایام عید شد و گفت: شاه کلید اصلی برای کاهش بیماری‌ها، رعایت پروتکل‌ها است از این‌رو باید نظارت بیشتری روی اصناف و واحدها صورت گیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواستار تشدید نظارت‌ها روی اصناف توسط دستگاه‌های ذیربط شد و گفت: همچنین باید روی دستگاه‌های پرمراجعه نظیر بانک‌ها و غیره نظارت‌های ویژه صورت گیرد و امیدواریم این حساسیت‌ها منجر به کاهش بیماری شود.

وی با اظهار اینکه انتظار می‌رود بار بیماری در اسفندماه افزایش یابد، افزود: کرونای انگلیسی با بیماری موجود تفاوتی ندارد و سرعت انتشار ودرگیری از ویژگی‌های آن به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تاکنون موردی از بیماری کرونای انگلیسی در مازندران مشاهده نشد، گفت: با توجه به انتشار بیماری در کشور احتمال بروز آن وجود دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.